FAQ's

Algemeen

Hoelang kan ik het feestmateriaal gebruiken?

De prijzen die op de website terug te vinden zijn, zijn geldig voor 1 gebruiksdag. In vele gevallen zal het feestmateriaal de dag ervoor geleverd worden en pas de dag na jouw evenement opgehaald worden. Hierdoor kan u in alle rust de afbouw voorbereiden. 

Uiteraard valt dit per evenement nog te bekijken met de transportmogelijkheden.

Kan ik als particulier feestmateriaal huren?

Dit is zeker mogelijk. 

Kan ik als bedrijf feestmateriaal huren?

Dat is zeker mogelijk.

Vergeet dan bij de reservatie zeker niet de bedrijfsnaam en het BTW-nummer te vermelden.

Waar vind ik de algemene voorwaarden?

Die vind je HIER.

Kan ik bij jullie langskomen in de showroom of in het magazijn?

Wij beschikken momenteel niet over een showroom. U kan wel op afspraak langskomen in ons magazijn. 

Tevens is het ook mogelijk dat er een medewerker van PartyRent4All bij u langskomt met enkele staaltjes. Gelieve hiervoor een mail te sturen naar info@partyrent4all.be voor verder af te spreken.

Reservatie

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

U kan uw bestelling op 2 manieren plaatsen bij ons: 

Via de webshop dient u het materiaal te selecteren in onze catalogus, al het geselecteerde feestmateriaal vindt u terug in uw winkelmandje (rechts bovenaan). Via mail zal u dan een op maat gemaakte offerte ontvangen van het geselecteerde materiaal. 

Via mail kan u ook al het benodigde materiaal opsommen, hierna zal u eveneens een offerte ontvangen met het benodigde materiaal.

Vanaf wanneer ligt mijn reservatie vast?

Na bevestiging van de offerte zal het materiaal gereserveerd worden voor u.

Hoelang op voorhand moet ik het feestmateriaal reserveren?

Dit is afhankelijk van de periode waarin u het materiaal nodig hebt en is dus moeilijk te bepalen. U neemt best contact op om te kijken of het gewenste materiaal nog beschikbaar is.

Hoelang duurt het voor ik een offerte ontvang?

De offerte zal u binnen de 24 uur ontvangen via het opgegeven mailadres. Vergeet zeker niet in de spam te kijken. 

Indien u niets hebt ontvangen, kan u steeds telefonisch contact openemen op volgend nummer: 0494/48.53.99

Bestelling

Kan ik mijn bestelling (kosteloos) annuleren?

Bij annulering van de reservatie zal een vergoeding van 20% gevraagd worden ter compensatie. Indien de annulatie minder dan 7 dagen voor de bestelde datum gebeurt, zal een vergoeding van 100% gevraagd worden.

Hoe verloopt de bestelling?

De bestelling kan online via de website of via e-mail (info@partyrent4all.be). Een reservatie zal pas na de offerteovereenkomst door de klant geconfirmeerd worden. Na confirmatie van de klant via mail zal het materiaal vastgelegd worden in onze planning.

Betaling

Hoe verloopt de betaling?

Het bedrag wordt bij de ophaling betaald. Indien er na controle blijkt dat er schade werd toegebracht, zal een bijkomende factuur volgen.

Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief BTW?

De prijzen op de website zijn steeds inclusief BTW. Op de factuur zal wel steeds het bedrag exclusief BTW vermeld worden. 

Transport

Hoeveel bedraagt de transportvergoeding?

De prijzen zijn steeds afhankelijk van verschillende zaken:

  • Moeilijkheidsgraad
    • Bereikbaarheid
    • Afstand
    • Helling
  • Volume materiaal

Levering

Tot hoever leveren jullie?

PartyRent4All levert voornamelijk in een straal van 20km rond Haaltert. 

Verdere verplaatsingen zullen leiden tot hogere transportkosten.

Wanneer zal er geleverd worden?

Het feestmateriaal wordt geleverd na 18u van maandag tot vrijdag in de week voor uw evenement, dit op een vooraf overeengekomen tijdstip. De leveringstijd zal de dag ervoor gecommuniceerd worden. Dit is wel een richtuur en geen exact tijdstip.

Laat zeker een telefoonnummer achter bij de reservatie zodat we u ten allen tijde op de hoogte kunnen houden van eventuele veranderingen.

Vanaf welk bedrag wordt er geleverd?

Pas vanaf een huurbedrag van €100 zal een levering mogelijk zijn. 

Afhalen

Kan ik het materiaal zelf afhalen?

Uiteraard is het ook mogelijk om zelf zaken op te halen, tenzij anders vermeld bij het huurmateriaal, zoals bijvoorbeeld de partytent en enkele specials. Hiervoor voorzien wij zelf het vervoer, zodat wij de staat van het materiaal steeds kunnen garanderen.

Afhalen kan op werkdagen na 18u of in het weekend in de loop van de dag in de Boekentstraat 121 te Kerksken en is steeds op afspraak! Voor het afhalen van het materiaal geven wij op voorhand de afmetingen en het volume van het feestmateriaal door, zodat u zich hierop kan voorzien. Het meest ideale is een bestelwagen met laadklep.

Hoe moet ik het materiaal transporteren?

Producten vervoeren in een open wagen of aanhangwagen is verboden!

In wat kan kan u dan wel transporteren?

  • Kofferruimte personenwagen
  • Bestelwagen

Op- & afbouw

Kan ik zelf helpen met de op- en afbouw?

Een extra paar helpende handen is natuurlijk altijd welkom, maar in principe hoeft u helemaal niets te doen. De opbouw en afbouw van de tenten en tafels zitten altijd inbegrepen in onze prijzen. De aankleding van uw feest kan u steeds zelf doen.

Hoe verloopt de op- en afbouw?

U toont ons waar we onze materialen mogen opbouwen en waar we eventuele benodigde stroom vandaan mogen halen. Vanaf dan gaan wij aan de slag.

Wat als ik niet aanwezig kan zijn bij de op-/afbouw?

Alhoewel wij liever hebben dat er op alle momenten iemand aanwezig is, kan het door omstandigheden soms niet anders. In dat geval is het belangrijk dat we op voorhand goede afspraken maken over hoe en wat.

Schade

Wat gebeurt er bij beschadigingen aan het materiaal?

Indien de klant beschadigingen toebrengt aan het gehuurde materiaal (al dan niet bewust), dient dit binnen de 24 uur aan PartyRent4All meegedeeld te worden en verbindt de klant zich ertoe PartyRent4All te vergoeden tegen nieuwwaarde van het materiaal. Om dit te voorkomen, raden wij de klant aan een verzekering af te sluiten tegen dit soort zaken.

Teruggave 

Moet ik het feestmateriaal afwassen/kuisen voor teruggave?

Het materiaal dient steeds in dezelfde staat terug te keren als waarin het werd aangeboden. Hier zijn enkele uitzonderingen van toepassing. Zo dient porselein, glas en bestek steeds afgespoeld te worden, afwassen is niet nodig.

  1. Het porselein dient steeds in de oorspronkelijke bakken van PartyRent4All gesorteerd te worden.
  2. Glazen dienen omgekeerd in de bakken van PartyRent4All gesorteerd te worden per soort.
  3. Bestek dient steeds op soort gesorteerd te worden.
  4. Keukenapparaten dienen in dezelfde staat als ontvangstname terug te keren, deze dienen dus wel schoongemaakt te worden.

Indien met voorgaande zaken geen rekening gehouden wordt, is het mogelijk dat er nog extra kosten kunnen aangerekend worden.

Wat moet ik doen als ik een artikel ben vergeten teruggeven?

Bij controle van het materiaal zal dit meteen opgemerkt en gemeld worden. Het materiaal dient dan zo snel mogelijk naar het magazijn gebracht te worden. Indien dit niet mogelijk is met eigen transport zal hier wel een extra transportkost aangerekend worden.

Advies

Kunnen jullie mij helpen bij het organiseren van mijn (tuin)feest?

Dat is zeker mogelijk, wij staan klaar om u te ondersteunen in het organiseren van uw (tuin)feest.

Werken jullie samen met andere bedrijven voor extra diensten?

Wij werken reeds samen met enkele partners. Dus indien u materiaal nodig hebt die u niet kan terugvinden in onze catalogus, gelieve hier naar te vragen via het contactformulier en wij nemen contact op met 1 van onze partners.

Heb je een andere vraag, stel ze hier.